jom goyong !


You - Nur Jannah Alia
Mp3-Codes.com

CLICK ME !

Saturday, January 8, 2011

bahaya ! bahaya !

ASSALAMUALAIKUM..

aku dapat rasakan yang aku tidak boleh belajar dengan cikgu BM tu kerana aura kelakar yang ada pada diri dia dan membuatkan lagi kami sekelas gelak tanpa henti melihat keletah guru itu . sangat lah takut ! perkataan BAHAYA adalah perkataan yang akan beliau sebut berulang ulang kali . haha . walaupun dia tak buat lawak tapi kenapa muka dia membuatkan kami tergelak ? haha . tolong lah tukarkan guru lain bukan masa nyer lagi aku nak tergelak dalam kelas ! haha .

CONTOH SITUASI MENGUNAKAN PERKATAAN 'BAHAYA' .....

seorang pelajar keluar kelas tanpa kebenaran daripada seorang guru..

guru : awak dari mana ?
pelajar : dari toilet cikgu .
guru : tadi keluar ada kebenaran tak ?
pelajar : takde .
guru : (muka biasa je macam takda apaapa berlaku)nie bahaya nie . bahaya . lain kali jangan keluaran tanpa kebenaran kalau dalam kelas takde guru pergi kelas sebelah minta izin kalau cikgu kelas sebelah takda pergi ke las hujung . haha

satu kelas gelak tak henti henti . haha .

banyak lagi keadaan yang menggunakan perkataan 'BAHAYA' tapi tak larat nak citer balik sebab nak tergelak sahaja . haha . sebenarnyer banyk lagi perkataan perkataan yang mengelikan hati tapi tak dpat lah den nak citer seluruh nyer . haha .

___________________________________________+++++++++

dorang semua tengah sibuk sibuk nak amik pure sc aku pon teringin kot . aku nak jugak capai cite cite aku selama nie tapi nak buat camne kan aku dapat kelas LK terima saje lah dengan hati yang redha . yang penting suatu hari nanti aku dapat kerje yang bagus dan menjamin masa depan keluarga . haha . tak yah fikir benda benda lain dah yang penting study study dan score semua subject tu . SHAI BOLEH !

2 comments: