jom goyong !


You - Nur Jannah Alia
Mp3-Codes.com

CLICK ME !

Wednesday, June 1, 2011

kehebatan orang "panas"

hye korang . apabila seseorang itu berada dalam keadaan bosan jadi tercetus lah di luar permikiran seseorang itu untuk meng update sesuatu yang di luar jangkaan dan tidak pasti betul kah itu yang seseorang itu sangkakan dan berfikir bergitu jadi mari lah kita sama sama memandang ke awan dan berfikir mengenai title aku nie . jangan lupa cari awan okey  . apa yang yang korang faham dengan kehebatan orang 'panas' . haha . adakah definisi orang 'panas' ialah  alahhh orang yang suka duduk bawah cahaya matahari tanpa sebarang alat untuk menyejuk kan tubuhnye . haha . bukan maksudnya begitu tapi maksud aku berbunyi begini apabila seseorang itu ............ ................
hurm aku tak reti lah nak bagi maksud nyer tapi aku ada contoh nyer ..

contoh di FB
- memiliki wajah yang cantik dan baru tukar DP or upload gambar untuk tatapan orang ramai tak sampai 5 minit gambar  yang menjadi DP dibukukan  dah berderet orang menge LIKE . haha .
- apabila seseorang itu memiliki keterampilan yang seksi ramai lah si jejaki jejaki yang mengedikkk pon meng LIKE begitu terhegeh hegeh nak add .
- begitu jugak seseorang perempuan melihat seorang lelaki yang boleh tahan lah 'panas' nyer berderet nak tekan LIKE . haha .
-
conclusion

- nak buat camne kan dah memang camtu .
-biar lah dorang ada hak untuk tekan butang LIKE .

begitu jugak lah orang yang sedah mencari publisiti murahan melalui pelbagai cara contoh pergi dekat si FB sesiapa dah comment itu ni itu ni dan meminta respon orang tu balik weyy tolong lah weyy . haha .

"panas" = hot . haha



haha

aku sebenarnyer tengah boring so nie lah hasil nyer . hahaha .


dan nie hasil kerja bosan petang tadi . haha . rindu doh crafne semua . haha .

dari kiri kita cik NOORUL NAWWARAH  , NUR AISYAH AMANINA , NURUL NAIEMAH , SITI NURFITRIYANA , FATIN QAISARA , AMELIA SHAFINA , NUR SYAHIRA , SITI SHAIDATUL ZARIFAH(aku) dan terakhir FARAH NUR-DIANA . haha .

dan tak sabar nak tunggu pukul 10 pagi nie . hahaha . syera nawa tunggu esok aku ada kejutan ntuk kau . haha .

No comments:

Post a Comment