jom goyong !


You - Nur Jannah Alia
Mp3-Codes.com

CLICK ME !

Wednesday, January 19, 2011

short story :))

ASSALAMUALAIKUM..


hehe :)) best sangat cerita ni . dua hari je aku aku menghabiskan kesudahan cerita tu . walaupun aku nie tak berminat sangat dengan novel novel macam nie tapi bila dah baca best sangat . novel nie memang dah lama tapi aku baru terniat nak membaca nyer bila kawan baca novel nie . haha . ada 64 bab dalam novel ini . 
sangat sweet <3 . haha . rasa macam nak cerita balik je kat sini . nak cerita jugak lah . haha .  seorang perempuan tomboy yang bernama Camelia yang dipaksa bertunang denga halil seorang yang playboy . lia menentang sekeras keras nyer nutuk memutuskan pertunangan nyer . lia tidak suka akan lelaki itu kerana dia belum bersedia dan dia tidak pernah mengenali lelaki itu dan melihat lelaki itu . kali pertama melihat lelaki itu apabila majlis pertunanganya di jalan kan tanpa sebarang persetujuan lia . haha . ini baru opening punyer citer belum yang climaks nye . mula mula lia melawan emak nya kerana membantah untuk berkawin dengan halil tambahan pula suatu hari lia die suruh ke JB untuk menghadiri satu mesyuarat lalu ternampak halil berkepit dengan wanita lain . banyak dugaan yang lia terima semasa pengenalan nye . walaupun lia tomboy tapi still bos lia nak kan lia . tapi yang lagi best time halil dan lia gaduh gaduh pastu kawin dapat anak . haha . kalau nak tahu lagi baca lah best kott . :)) tomboy tomboy pon ade jugak perasaan tau jangan nak pandang rendah lah . haha
____________________________________________

tak tahan dohh . homework memang taknak kalah banyak nyer perghh jangan cakap lah dengan math nyer dengan add math nyer dengan physic nyer dengan karangan nyer . memang lah tak leh bergerak aku cuti thaipusam nie . haha . pastu nanti sabtu ade kelas ganti aku dah termenghasut mira untuk tidak ke sekolah pada hari sabtu nie . sorry lah . kami memang nak rest lah . haha . tahniah kepada yang rajin menghadiri kelas pada hari sabtu ini . muahahaha . 

____________________________________________

geram betul aku dengan ajwad latif ouhh aku tak de klon okey ! haha . sengal betul !
takde kerja agak nyer dia mangkuk nie . aku comel sikit kott dari budak tu . bahahaha :) 
bukan aku yang nyorokkan kau punyer board LK yg "baru" tu KONON . haha . garam aku si mamat muke playboy tu yang nyorokkan dengan si syakir giler  . pastu tak pasal pasal nama aku yang kau nak sebut . pahal ? arghhh ! haha . pastu ajwad nak merajuk lah KONON sebaba aku tak bawa module add math dia kan bagus kalau aku tak bawa biar pening kepala dia nak kena study . haha . niat dengki aku bukan main lagi ouhh . haha

No comments:

Post a Comment